dimarts, 6 d’abril del 2010

365 contes - El molinet

Fa temps que no tinc temps de fer cap entrada al blog. I no és que no tingui coses per publicar, però és que la feina em sobrepassa.

Ara, però, he trobat un foradet per poder anunciar que m'han publicat un conte al blog 365 contes. Es diu El molinet i és una "reducció", al més pur estil ferranadrianenc, d'un conte que vaig escriure fa temps per la meva amiga Marta Berrocal. La reducció ha estat deixar-lo en 365 paraules justes. Potser era millor (per més llarg) l'original, però les condicions del blog eren aquestes, i me'n alegro, perquè així me l'han acceptat.

Es dona la circumstància que el blog ha estat premiat com la millor iniciativa blogaire del 2009 i que els contes es publicaran en paper quan s'arribi als 365 contes.

Si algú el vol llegir és el nº 310 del blog : http://365contes.blogspot.com/



1 comentari: